Alla inlägg den 8 september 2009

Av My - 8 september 2009 09:01

Det är grymt tråkigt att gå upp så tidigt på morgonen, titta ut och se att det är riktigt mörkt. Idag underlättade det dock att Henke också skulle gå upp 5.15

Jag och Elina begav oss ut på en lugn 40 min löptur. Efter 5 minuter ångrade jag mig inte ett dugg att jag gick ut, blir ju pigg som en mört! Å idag kändes det oförskämt bra att jogga!

Fast nu har jag ett problem, jag har en helt ledig kväll! Hihi. Det händer inte så ofta. Nästa lite panik...vad ska jag då hitta på? Visst, jag har 5 tidningar som ligger på hög, redo att läsas och lite andra uppdrag också, men jag är så van vid att träna varje kväll!

Ni ser ingen skillnad på min blogg, men jag gör det på min inloggningssida! De har ändrat om helt och hållet, så jag är lite vimsig.

Apropå vimsig. Ett annat karaktärsdrag som jag har, förmodligen det allra största - jag är så fruktansvärt klumpig! Igår när jag och Henke lagade sen middag, tappade jag en soya (colorit) flaska på golvet. Behöver jag säga mer?? Blir så trött!

Ovido - Quiz & Flashcards