Alla inlägg den 18 september 2009

Av My - 18 september 2009 22:00

Direkt efter jobbet begav jag mig till Väla för att träffa Checke. När jag var i Fleninge ringde hon mig och frågade hur långt jag kommit. Hon hade parkerat på en familjeparkering...fin bil - stor parkeringsplats. Där var en plats ledig nära hennes bil och hon ställde sig därför mitt i rutan för att reservera den till mig. Hihi.

Åter till det viktiga! Shopping på schemat, förstås! Innan vi ens kommit innanför köpcentrats dörrar får vi första skrattanfallet. Varenda date med dig Sweethie är fylld av skratt, tårar (pga för mycket skratt) och vi är veliga, förvirrade!

Jag köpte present till Jonte, ett Nike träningsset och en svart blus. Precis vad jag behövde! Checke köpte också en svart blus (otippat att vi köpte samma sort) och 2 likadana klänningar... Checke kan aldrig bestämma sig. "Ska jag ha svart eller mönstrad?" Jag svarade mönstrad, men hon var osäker och köpte därför båda för att fundera hemma! Detta händer rätt ofta... Sedan kör lilla Sweethie tillbaka till Väla och lämnar den andra. Velig? Nähe!

Innan vi begav oss hemåt i ilfart för att kolla på Idol, bjöd Checks mig på middag! Tack!


Önskar en ny date snarast! :)



Av My - 18 september 2009 15:59

Minus: Att jag är riktigt trött på min garderobs innehåll. Det blir en rejäl höstrensning! På kuppen måste jag köpa nya kläder, vilket är ett plus (shopping gillar ju jag...)!

 

Plus: Att jag ser fram emot hösten och hela livet!

 

Av My - 18 september 2009 10:53

Anette bad mig följa med till jobbets extraförråd - "röran". Tydligen var där en pall med grejor från 1993 med en utställningsmonter och annat skit. De hade tydligen glömt packa upp denna då och mössen hade hittat dit.

Vi kunde konstatera att mössen levt loppan och käkat både servetter och choklad! Där var gott om bajs... Kontorsråttor som vi är, ville vi självklart inte smutsa ner oss. Anette fixade lagom storlek på overallerna! Å självklart ville jag se ännu fulare ut genom att ta på luvan!


   

Ovido - Quiz & Flashcards