Alla inlägg den 16 september 2009

Av My - 16 september 2009 12:19

Brist på annat, så får jag berätta om min dag igår och min dag idag...


På ett vis saknar jag redan innebandyn, å andra sidan är det ganska skönt att sköta min egen träningen på vilka tider jag känner för.

Igår begav jag mig till gymmet. Körde ett helkroppspass och 30 min kondition, varav 20 på Crosstrainern. Fantastisk maskin...svetten droppar ju! Skakandes i bröstmusklerna begav jag mig hemåt.

Henke var i full gång i köket och hade gjort en fantastiskt god paj med kyckling, kantareller och ananas!

Därefter blev det en lugn kväll i soffan framför Idol och Superstars. Riktigt dumt att dessa program ligger på samma tid, varje dag!!


Idag har vi besök från Polen. Jag gillar besök, det gör att jag har att göra!

Direkt efter jobb ska jag ta en 45 min löptur. Min bror Magnus och hans barn Melker och Martha kommer nämligen och hälsar på oss ikväll. Det var längesedan vi sågs och jag ser fram emot det. Tänkte jag skulle göra en äpplepaj och bjuda på vanlijsås med paj...förstås. I love vaniljsås!


Nu kurrar magen! MAT!




Ovido - Quiz & Flashcards