Alla inlägg den 15 september 2009

Av My - 15 september 2009 14:30

...på jobbet är utan tvekan "Svenska Hollywoodfruar" som hade premiär på TV3 igår. Det är helt klart min nya favvoserie! Så sjukt kul att följa! Sen vet man ju inte hur mycket som är vinklat för tvs skull, men än dock - mycket underhållande!

De flesta av oss kan nog hålla med om att vi någon gång drömt om att leva ett Hollywoodliv, alla dessa pengar, lyx och glamour. Hmmm...men det verkar inte vara så himla känslorikt. Jag fick inte den känslan i alla fall. Jag kan ha fel!

Mrs Anka var tvungen att åka med sin man vart han än åkte, fast hon egentligen skulle vilja spendera dagarna hemma. Hon verkade måttligt road. Hon var hans frontfigur och skulle dessutom tillfredsställa honom när han kände för det! Herregud... Vilket årtal lever vi på?!

Å fjortis Maria som var så himla nervös för att hon snackat skit om sin vännina... Hihi.


Komiskt.

Skitkul.

Intressant.


Avis? Självklart hade jag velat ha lite mer pengar på mitt konto, få välja och vraka bland kläder och vara sponsrad hit och dit. Men valet är ganska lätt. Ett liv i lyx och flärd utan några speciella relationer eller "pengar så jag klarar mig - mat, kläder, resor..." och med massa av värdefulla relationer, det sistnämnda tack!

Henke och Peter ska förstås bjuda mig och Elina på en helg i Göteborg med hotell och obegränsad shopping, det ser jag fram emot! En helg i lyx och flärd! Att de sa detta på fyllan förtränger vi...


 

Bild: TV3s hemsida

Av My - 15 september 2009 11:57

Grattis på födelsedagen Jonte!

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards