Alla inlägg den 11 september 2009

Av My - 11 september 2009 06:10

Semester står på schemat!

Strax åker jag och Elina mot Stockholm. Jag ser fram emot denna helg otroligt mycket!

Som tur är ska vi shoppa idag och kanske på söndag (vi råkar kanske köra en omväg till ett trevligt ställe), jag har nämligen INGET roligt i min garderob. Jag ska göra en rejäl utrensning! Jag tror grymt mycket på Stockholms-shopping! Checke fick en skitsnygg blus på sin födelsedag som var från Mango - vill ha!!

Ikväll ska vi äta på ett ställe som serverar stora fettiga burgare. Allt för att vi ska ladda upp vår kropp och muskler med massor av energi! Å godis med. Säkert jättebra uppladdning...


Ni får ursäkta mitt bloggande denna helg. Jag tar inte med min datorn och kan inte lova att jag kan uppdatera här. Kanske får hyra in min vikarie?!


Ovido - Quiz & Flashcards