Alla inlägg den 22 september 2009

Av My - 22 september 2009 09:08

Den har kommit lite senare än vanligt, men nu 2 dagar innan avresa känns det lite sådär smått i magen. Jag har sovit riktigt dåligt i natt, har drömt massor. Å andra sidan struntar jag i om jag är trött dessa två dagar, jag får strax vila i sju...

"Har du börjat packat?? Listan har du väl börjat på i alla fall??!"

Mmm, Checke känner mig rätt väl. Listan är skriven för läääängesedan. Jag gömde den dock i min nattdukslåda en vecka för att Henke inte skulle bli galen på mig. När jag tog fram den i helgen undrade han om jag chartrat eget flygplan... Att jag är usel på all sorts packning är ingen nyhet!

I söndags fick Elina och Peter stränga förhållningsregler om vår lägenhet. Eller Henkes växter rättare sagt. Det är mycket viktigt att dessa sköts med omsorg! För min del gör det inget om ni glömmer dem! :)

Idag ska jag försöka tänka ut vad jag ska ha för kläder med mig på resan. Det är ju det största bekymret.

Jag vet att allt kan köpas på plats. De tre P:na är fortfarande viktigast, å min turnalle som jag fått från mamma och ska vara med på alla flygresor. Vi är inte skrockfulla...


Ovido - Quiz & Flashcards