Alla inlägg den 21 september 2009

Av My - 21 september 2009 16:13

Trodde aldrig att jag skulle bli en löpare! Tom principfasta My kan ändra sig... Cool

Jag är anmäld till Göteborgsvarvet (21km) 22 maj 2010! Ni får gärna boka in det, det är inte så långt för er att stå längs rundan och heja!

Det är bara till att träna...tiden från Halvmaran ska pressas - under 2 h alltså!



Av My - 21 september 2009 10:59

  

Henke kan aldrig ställa upp på kort utan att "dumma" sig... Tänk så fint kort vi hade fått älskling utan dina grimaser!


  

Det är bara drinken som är min...


  

Grym bild på Knäco! Synd att jag tittar åt annat håll. SNYGGA BRUDAR!


Samtliga bilder: Emelie Ohlsson

Av My - 21 september 2009 10:32

...hade jag igår. Som jag skrev i mitt förra inlägg gick jag inte upp från sängen förrän halv tolv. Det blev en kombination mellan frukost och lunch. Henke startade dagen med en hamburgare. Som hans PT stödjer jag inte det!


Mats och mamma erbjöd oss skjuts till Eket och födelsedagskalas för Jonte och brorsan. Jag vet att vi blev spanade på av våra grannar, men nä, vi blev inte hämtade pga att vi själv inte kunde köra! :)

Jonte var inte på sitt bästa myshumör, utan ville klara sig själv eller hänga på mamma eller pappa...


  

Jonte med farmor och farfar!


  


Efter kalaset lagade vi snabb middag, sen gick vi mot bion. Vi hade beställt biljetter till "Flickan som lekte med elden". Jag har ju inte läst Stieg Larsson böcker och vet inte riktigt vad som väntar i filmerna. 1:an tyckte jag var skitbra. 2:an var helt ok, något brutal och slutet gillade jag inte. Nu vill vi ju bara se 3:an!

Elina och Peter blev också sugna på bio när vi berättade att vi hade bokat, de gjorde detsamma. Efter filmen bjöd dem på fika. En riktigt god saffranspanacotta med björnbär! Det blev dock en kort visit eftersom mer än halva gänget var slut!


Då återstår 3 jobbedagar, sedan väntar semester! I like!

Ovido - Quiz & Flashcards