Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

Trött...dåligt med tid...

Av My - 24 augusti 2009 22:05

Tack Ellep för din kommentar! :) Där står jag dock fast vid mitt ord. Styrelsen höll inte riktigt vad de lovade... Saknar er också!


Imorgon slutar vi 15.30 Ska bli riktigt skönt och jag måste lägga varenda minut på att plugga när jag kommer hem!


Ursäkta för att min blogg kommer vara lite mindre uppdaterad resten av veckan. Tentor väntar.


God natt!



 
 
Ingen bild

Roger

25 augusti 2009 09:13

Strunta i att lägga ut min förra kommentar är du snäll.
Jag tycker det är tråkigt att du "hänger" ut en styrelse, jag vet hur hårt de jobbar för att göra ett bra jobb. Mig veterligen då jag med varit med på de flesta möten känner inte att de inte upfyllt de de lovat. Men här är det alltid så att man kan ha olika uppfattning och så är det. Men detta är ju bara min uppfattning, hittade inte din mailadress därför skrev jag här. //Roger

 
Marlan

Marlan

25 augusti 2009 13:33

Kanske en vikariefavorit går in som pausunderhållning istället? Lycka till med tentorna!

http://marlansvirrvarr.blogspot.com

 
Ingen bild

My

25 augusti 2009 22:11

Roger:
Vi var några stycken som blev lovade en speciell sak av två personer i styrelsen. Så blev dock inte fallet i slutändan, därför kan jag skriva att styrelsen inte höll vad de lovade, med gott samvete. Vad personerna i styrelsen sa till oss i telefon vet du förmodligen inte, i och med att du skriver att de uppfyllt vad de lovat. Å då tycker jag det är himla spännande att veta vad ni egentligen sa på mötet??
Självklart håller jag med om att styrelsen gör ett stort jobb för att få ihop allt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 24 februari 2010 20:24

Jag har fått några kommentarer från mina läsare, att ni saknar bloggen. Även personer som jag inte visste läste den har hört av sig. Det värmer förstås! Själv har jag också saknat bloggen, men jag har inte haft lust att stå för den själv. Henke erb...

Av My - 4 februari 2010 11:14

Jag tar paus i mitt bloggande. För tillfället har jag absolut ingen inspiration till att skriva. Vem vet, det kanske ändrar sig nästa vecka. Eller så slutar jag helt...   Hej så länge. ...

Av My - 1 februari 2010 20:15

I brist på annat att skriva så blir det ett status-inlägg!   Kvällens humör: Rastlös men på väg upp!Kvällens borde: Jag borde inget mer ikväll, jag är värd slappe!Kvällens frisyr: "Göm håret med mössa-frisyr"Kvällens klädsel: Jeans, favvo NY-tröj...

Av My - 30 januari 2010 21:10

Brorsan, Gina och Jonte kom hem till oss strax efter 10 med frukost. En av de första kommentarerna: - Jag ser att faster inte förberett för besök idag... Jonte springer och plockar på allt! Jag hade väl inte haft en tanke på att plocka undan allt...

Av My - 30 januari 2010 20:52

Igår var det fest med jobbet på Sundspärlan. Clabbe var dj och hade utlovat 80-tals musik hela kvällen/natten.  Jag önskar att ni varit där. Vilket drag, grymt bra musik och skitkul! Nattens stora minus var när jag skulle cykla hem från polishuse...

Ovido - Quiz & Flashcards