Alla inlägg den 8 november 2009

Av My - 8 november 2009 17:22

Ja, nu verkar det vara som vanligt igen - jag är frisk. Det är för jäkla tråkigt att inte ha något att göra. Som ni vet måste jag göra något nästan hela tiden... Jag kan visst ta det lugnt i soffan och kolla tv eller läsa en tidning, men det är det enda jag gjort de senaste 5 dagarna. Action önskas!


Det blev en lugn morgon med Henke innan han begav sig till jobb.

Jag åkte till pappa och Sivan för middag. Jonte roade oss som vanligt. Han är dock väldigt mammig och pappig så att få hålla honom kan man glömma. De där kilona jag gått ner under veckan har jag ätit upp mig med råge nu... Det blev premiär för pepparkakor, mmmmm!

Efter farsdag-firandet tog jag stavarna och begav mig ut på en powerwalk utan huvud- och ryggproblem. Gött!


Nu slappar jag i soffan, funderar och väntar på att mamma och Mats ska komma hit och byta bil med mig. Mats ska fixa nya vinterdäck till min lilla Polo imorgon (onödig kostnad...).



Ovido - Quiz & Flashcards