Alla inlägg den 9 november 2009

Av My - 9 november 2009 17:27

Jag bara väntade på den...

Idag fick jag kallelsen till vaccinationen. Helt plötsligt är jag inte lika tuff längre.


Ska jag eller ska jag inte?

Av My - 9 november 2009 14:32

Jag kände redan imorse på min och Elinas morgonpromenad, att huvudet inte riktigt var med på noterna. Det blev därför en lite kortare runda än vanligt. När jag kom hem la jag mig i sängen 30 min och var sedan på g igen.


Huvudvärken kom dock krypande när jag kom till jobb. Framåt lunch så blev värken olidlig och jag var tvungen att skita i min envishet att inte knapra piller. Det fick bli en Ipren och vilken fröjd...

Nu ska jag köra Ipren idag och imorgon, är det inte bättre på onsdag ska jag ringa till "min" kiropraktiker och se om han kan kolla mina muskler och nerver i nacken.


That´s the plan!


Ovido - Quiz & Flashcards