Alla inlägg den 24 november 2009

Av My - 24 november 2009 20:23

Just FreeBra, en bandlös bh, är vad jag och Sofie på jobbet har snackat mest om idag.

Vi brudar planerar gärna outfiten inför stora partaj några veckor i förväg och det är hög tid nu inför torsdagens julfest med jobbet.

Jag har lyckats inhandla några snygga klänningar den senaste tiden plus att jag har ett par hos Elina också (vi har startat gemensam garderob för klänningar, himla smart). Jag tror dock jag har bestämt mig för vilken klänning det blir. Denna är dock lite lite för djup i ryggen och jag har smått fobi för att bh:n ska synas.

Åter till det som inlägget handlar om... Sofie tipsade mig då om Freebra.

För att alla ska veta vad jag snackar om så kommer det en bild här:

 bild från www.freebra.se


Jag är förvånad hur denna kan funka. Jag analyserar alltid allting och tanken kom direkt - Hur pinsamt är det inte om den ramlar av och helt plötsligt ligger på golvet?? På fikan målade vi upp världens bild:

Man blir uppkallad av Joe Labero för ett trick och när man står där uppe på scenen så kallsvettas man och bh:n lossnar! Shit, vad gör man?? Springer så långt bort man kan och kommer aldrig tillbaka? Inte ens till jobbet, för det hade ju varit snackisen för all framtid!

Är det någon som har en sådan här? Jag skulle gärna vilja testa en i min storlek för att se om den passar mig och min form innan jag köper en själv. Kostar ju ändå 300 kr och jag har bestämt mig för att bli lite mer ekonomisk...



Ovido - Quiz & Flashcards