Alla inlägg den 23 november 2009

Av My - 23 november 2009 19:47

Igår när jag hälsade på hos mamma och Mats, såg jag att mamsen införskaffat sig Sanna o Co julskiva från förra året.

"Men jag har kanske den redan..."

Kanske kan vara bra att hålla koll på det? Hon rotade i skivstället och visst fanns den redan där. Den åkte därför med mig hem istället. Jag ser många drag som jag kan skylla på att min mamma har gett mig - förvirrad är en av dem...

Jag lyssnar därför på julmusik, redan. Är det ok? Jag brukar inte vara så mycket för julen, men detta året känns bättre. Dessutom är planerna för julafton redan klara. Like it!


Från att, nära inpå hatat spinning, har jag gått till ett smått beroende. Jag bokade in ett spinningpass för denna kväll. Har precis kommit hem och det är en härlig känsla i benen!

Imorgon har jag ett spinningpass inbokat och för ett par minuter sedan bokade jag in mig på lördagens temapass också. Gessle-tema!

Känns super att få konditionen från cyklingen just nu när jag inte är sugen på löpning...


Självförsvarskursen är slut, därför ska jag unna mig att kolla på Ullareds-tokarna "live".

Jag har precis ätit ärtsoppa. Magen ska komma i gång! Thank you för charing, eller vad är det vi Allergonare brukar köra med?? Cool


All I want for christmas is you!

Av My - 23 november 2009 14:08



LÄTTAD.

Ovido - Quiz & Flashcards