Alla inlägg den 28 november 2009

Av My - 28 november 2009 17:37

...på ett spinningpass. Å det fick jag idag. Musiken gör så himla mycket och idag gav Roxette mig det. Jag var så sjukt trött i mina ben, men med "Sleeping in my car" och "How do you do" kunde jag inget annat än att trampa på lite extra medan håren stod upp på armarna!

LIKE IT!!

Av My - 28 november 2009 17:26

Bättre sent än aldrig... Hann aldrig lägga in bilderna igår.

Tyvärr fick vi inte ta bilder under showen med Labero, men här kommer ett par innan dess!

Sofie och Sanna, skicka gärna era bilder till mig, så kan jag lägga in dem här!


  

Me and Sofie


  

Susanne, Sanna och Sofie


 

Linda och Jessica


   

Stefan - alltid Rom & Cola...


   

Scary! Medan jag och Sanna tog det lugnt ett tag i massagestolarna, dök Joe (?) upp och gav mig ett kort.


   

Sofie och Pia. Hmm??



Ovido - Quiz & Flashcards