Alla inlägg den 20 november 2009

Av My - 20 november 2009 12:00

Efter jobbet tar jag tåget till Malmö för att besöka Camilla. Jag ser verkligen fram emot det! Vi träffas inte så ofta och att vi hittade en helg där båda kunde var ett under!

Jag stannar alltså över natten vilket gör att vi får massor av tid för girltalk. Camilla åkte tyvärr på att jobba ett par timmar imorgon förmiddag, men då ska jag passa på att träffa Måns som jobbade på Allergon tidigare. Efter dess så blir det lunch med Camilla och lite shopping. Jag måste i alla fall in om Zara... Å Stadium. Jag och Elina letar efter ett par långa löpartights och enligt lagersaldot ska de finnas i Malmö.


Update från mig kommer alltså tidigast imorgon eftermiddag!

Trevlig helg!

Av My - 20 november 2009 08:28

Elina har varit på mig sedan i september. Hon har påminnt mig x antal gånger sedan dess. 

Att vi skulle anmäla oss till Marathon 2010...

Jag har varit så seg och inte riktigt vetat om jag pallar att utsätta min kropp för det dubbla jämfört med halvan. Det gjrode ju rätt ont överallt. Samtidigt så är det så himla kul att göra en utmaning tillsammans och utmaningar har jag aldrig varit rädd för.

I lördags tror jag att vi kom fram till att vi skulle anmäla oss, men som vanligt blev det inte av.

Å nu på morgonkvisten får jag ett mail av Elina att det är fullt.

Jag är grymt besviken på mig själv och har dåligt samvete för jag vet hur gärna Elina ville detta. Förlåt!

Nu står vi på reservlistan och jag ber er alla att hålla tummarna på att några anmälda avbokar sina platser!!

Pleeeeeeeeeeease! Vi vill dit!

  

                                                  
           





Ovido - Quiz & Flashcards