Alla inlägg den 29 november 2009

Av My - 29 november 2009 20:14

Denna helg har jag sovit eller rättare sagt legat kvar i sängen länge, helt underbart att ta det lugnt!

Jag sprang bort till Checke för att hälsa på innan hon åker vidare till USA imorgon. Det var skönt att få prata ikapp lite. Nu får vi vara utan varandra ännu en vecka, men sen så - då kör vi igång! Jag och Jonas bestämde nämligen att Checke ska träna med mig 2 dagar i veckan. Ska bli så himla roligt!!


Idag har vi besökt julmarknaden på Wideröra utanför Ekeby. Det är min "svärsmors"tvillingsysters gård och där är så himla mysigt!

Därefter blev det en snabb visit hos mormor och morfar innan jag och Elina gick ner till julskyltningen på stan. Vi hittade äntligt våra löparbyxor! Åååå de är så sköna, mysbrallor!


Söndagsmyset fortsätter...



Ovido - Quiz & Flashcards