Alla inlägg den 10 november 2009

Av My - 10 november 2009 14:30

Härlig blandning det där va?


Det var självförsvarskurs igår kväll. Denna gång fick vi lära oss ta hand om ev knivhot (tyckte det var svårt) och hur man skulle ta sig loss ur våldtäktspositioner.

Det var ingen av oss tjejer som riktigt ville anmäla sig frivilligt till att låta Jack (läraren) "visa". Lite svårt att förklara det där, men ni förstår vad jag menar. Vi fick istället visa på varandra till att börja med.

Tyvärr hade jag inte kameran med, men korten hade ändå inte varit till vår fördel när vi låg i dem ställningarna...


På jobbet är det redan julstök. Det är en härlig period denna, tycker jag. Julfesten planeras, julklappar ska fixas, choklad ska beställas...


1 st Ipren är min hjälte även idag.


PS. Ja, älskling, du är så duktig som handlat på Maxi och lämnat mina stövlar på klackning... Så himla bra att du är ledig på tisdagar!




Ovido - Quiz & Flashcards