Alla inlägg den 26 november 2009

Av My - 26 november 2009 09:25

Det stundar julfest med jobbet ikväll. Vi ska bege oss till Malmö och Amiralen för att se Joe Laberos show.

Jag har aldrig sett honom live och ser verkligen fram emot det!

Bussresan startar kl 17 från jobbet, därefter ska vi köra hela rundan - Jonstorp, Höganäs, Helsingborg - för att hämta upp resten. Tror det kommer bli trevligt även under resan...

Enligt artikeln om Labero i NST härom dagen så har han ett trick där han tar upp 15 personer från publiken. Vad är chansen att han tar upp någon från vårt sällskap på 50 pers? Jag är övertygad om att någon kommer stå där uppe på scenen. Det är därför vi tjejer är så himla noga med vad vi har för kläder på oss. Fåfänga? Nä!


Vi åker från Malmö vid midnatt och jag är väl hemma vid 2-2.30 Det blir max 4 h sömn innan jag måste upp och göra mig redo för en ny arbetsdag. Kommer nog vara rätt seg!


                                             

Ovido - Quiz & Flashcards